sobota, 13 marca 2010

Misja naszego bloga

Wśród członków naszej grupy można zauważyć spore zdywersyfikowanie, jeśli chodzi o gusta telewizyjne, w związku z tym czytanie postów będzie naznaczone „percepcją kalejdoskopową”. I jest to zgodne z demokratyczną ideą telewizji wielokanałowej, bo w końcu telewizja ma docierać do każdego. Jak telewizja publiczna – w sensie fizycznym – i jak telewizja jako katalog kanałów, z których każdy ma dotrzeć do targetu na poziomie mentalnym.

Telewizja może dotrzeć do każdego z członków gospodarstwa domowego, choć w rzeczywistości w wymiarze mikro dociera przede wszystkim do tego, kto pozostaje w posiadaniu pilota do telewizora, nadającego kierunek oglądającej grupie. W naszym przypadku, każde z nas ma własny telewizor i własnego pilota, i własne preferencje, i własne miejsce na wpisy. Z czasem zobaczymy, czy bardziej inspirujące okażą się tzw. programy kobiece (preferowane przez dwie członkinie:P), czy też telewizja więcej znaczy dla części naszej grupy o „typowo męskich” wzorcach oglądania (czyt. części oglądającej głównie sport), oraz, na ile można mówić o spolaryzowaniu odbioru tv wyłącznie na męski-żeński.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz