wtorek, 16 marca 2010

Od przedszkola do... ?



















Jako, że mam w zanadrzu jeszcze trochę teledysków mniej lub bardziej związanych z tematyką telewizyjną, postanowiłem systematycznie wrzucać kolejne klipy.

Dzisiaj dla odmiany kawałek, do którego jak najbardziej się przyznaję i niezmiennie od lat uwielbiam. Mistrzowie w budowaniu atmosfery noir na gruncie muzycznym - Portishead.



Wojtkowi Mannowi na pewno się podoba. Swoją drogą urocza dziewczynka dysponuje zaskakująco podobnym tembrem głosu do Beth G. ^^

Czekam na takie występny w Polskiej TV, ekhm. To co lubię, czyli minimalistyczna otoczka + maksimum treści.

W następnym odcinku Weezer i jego wariacja na temat "Happy Days" popularnego amerykańskiego sitcomu z lat 70'. Utwór średni, ale klip mówiąc kolokwialnie 'daje radę'.

5 komentarzy:

  1. Och, Od przedszkola do Opola!:D Program mojego dziecińswa!:D Śpiewałam hit Anny Jantar a pan Michał nawet ze mną tańczył:D To były czasy!:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie masz gdzieś nagrane? Zadebiutowałaś chyba wcześniej niż Audrey.

    OdpowiedzUsuń
  3. To znaczy, że tam wystąpiłaś? Lol, masz to nagrane?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bym chciała zobaczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ano wystąpiłam i mam nagrane:P Każdy dostał na pamiątkę kasetę video (tak, tak, wtedy jeszcze nie było płyt Dvd:D)
    Co do Audrey, to zdecydowanie debiutowała przed kamerą znacznie później:P Tylko nie wiem czemu moja kariera się nie rozwinęła - chyba miałam kiepskiego menagera;D ;)) (cóż za rym:P)

    OdpowiedzUsuń